Slava SHEREPENSKEY “Skullinsky“

Ich wurde in der Ukraine in Odessa geboren und lebe, arbeite und male in dieser Stadt.
1990 habe ich die Kunstschule absolviert. Im Jahr 2000 absolvierte ich an der Odessa Pädagogischen Universität, der Kunstgraphischen Fakultät, wo ich die Ausbildung eines Zeichenlehrers erhielt.

Ich liebe es, dekorative Elemente in meiner Malerei zu verwenden. Ich fühle mich von der Welt um mich herum zu Rätseln und Mysterien hingezogen. Meine Arbeit ist nicht so einfach, wie es auf den ersten Blick scheinen mag. Ich habe außerdem im Jahr 1999 von der Fakultät für Soziologie, Odessa National University absolviert und versuche, meine Arbeiten mit Philosophie zu füllen. Ich interessiere mich für das Thema Multikulturalismus und ich zeichne gerne Porträts.Iich liebe es, Frauen zu zeichnen.

I was born in Ukraine, in the city of Odessa. I work and paint in this City. I graduated from art school in 1990. In 2000 I graduated from Odessa Pedagogical University, the art-graphic faculty, where I received the education of a drawing teacher.

I love to use decorative elements in my painting. I am attracted to the world around me riddles and mysteries. My work is not simple, as it may seem at first glance. I additionally graduated in 1999 from the Faculty of Sociology, Odessa National University. I try to fill my work with philosophy. I am interested in the topic of multiculturalism. I love to draw portraits, I love to draw women.

E-Mail: mailto:Skullinsky@art-work.co.at

Default Gallery Type Template

This is the default gallery type template, located in:
/var/www/html/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/nextgen_gallery_display/templates/index.php.

If you're seeing this, it's because the gallery type you selected has not provided a template of it's own.